Leszokni az édességről. Így küzdd le az édesség iránti vágyad


Írta: Elek Dóra Nagyon szereted a sütiket és tortákat?

  • Leszokni a dohányzásról kábítószer-kezelő központban
  • Szerző: Ripost Válaszd ki a saját módszered!
  • Hogyan tudnék leszokni az édességről? ( kérdés)

És a csokit, bonbonokat, fánkot? Így légy úrrá édesszájúságodon!

Leszokás a cukorról | Ez is függőség

Ha édesszájú vagy és szeretnél leszokni a cukorrólitt az ideje, hogy egy szelíd, de hatásos módszer most tedd meg ezt.

Az időzítés pedig nem is lehetne jobb, hiszen számtalan tanulmányban publikáltak már a cukor egészségtelen és káros hatásairól.

leszokni az édességről ki segített a mágnesek dohányzásában

Sőt, már arról is olvashatunk, hogy a megnövekedett szívbetegségek okozói közé tartozik a finomított cukor. A tanulmány összefüggést fedezett fel a cukros termékek, főleg a cukrozott üdítők és a súlygyarapodás, elhízás, magas vérnyomás és a II-es típusú cukorbetegség kialakulása között.

Segítség! Nem bírok leszokni a csokiról!

De kapcsolat fedezhető fel a mellrák és a túlzott cukorfogyasztás között is. Az édességekkel leállni nem a legegyszerűbb, leszokni az édességről itt van 4 olyan tanács, mely a segítségedre lehet a folyamathoz!

hagyja abba a dohányzást és sportoljon

Kerüld a gyorséttermeket és csomagolt élelmiszereket A gyorskajákban nagyon sok rejtett cukor van, leszokni az édességről nem csupán az édességekben, hanem például a hamburgerek zsemléjében is. Az ilyen cukrok hirtelen megemelik a egy héten belül leszokni a dohányzásról szintjét, ami idővel le fog zuhanni, cukor utáni sóvárgást okozva.

Ilyenkor a legrosszabb, amit tehetsz, hogy újabb adag cukrot eszel, melynek hatására a folyamat kezdődik elölről. Egészségeset nassolj Ha odafigyelsz, hogy óránként egyél valami egészségeset, könnyebben szinten tudod tartani a vércukrod. Ideális esetben az egészséges étel fehérjében gazdag, egészséges zsírokat vagy rostot tartalmaz, mert ezek a tápanyagok segítenek szabályozni a vércukorszintet és csökkentik az édesség utáni vágyat.

leszokni az édességről

Megfelelő például egy maroknyi mandulaegy friss zellerszár, vagy egy finom kókuszjoghurt. Krómhiányod van Az édességek utáni erős sóvárgás akár krómhiányra is utalhat.

Édesség Leszoktató Tudásanyag

A leveles zöldségek, hüvelyesek, burgonya, teljes kiőrlésű gabona remek forrásai a krómnak. A króm a cukornádban is megtalálható, azonban az előállítási folyamat során eltávolítják, ahogy más ásványi anyagokat is.

leszokni az édességről

A cukros ételek fogyasztása nem csupán azért rossz ötlet, mert krómot nem viszel be, de a cukor kiüríti a szervezetből az ásványi anyagokat, beleértve a krómot is. Egyébként a napi bevitel mikrogramm környékén egészséges, de sok táplálkozási szakértő akár mikrogrammot is ajánlhat naponta.

Fogyassz sáfrányt Egy svájci kutatás szerint a sáfrány két vegyületének crocetin és crocin köszönhetően segít helyrehozni a szervezet anyagcseréjét.

A finomított cukorról leszokni nem egyszerű, pedig a függőségünket megsínyli az egészségünk, az alakunk, a bőrünk és fogaink is. Íme, 10 tipp, amivel kizárhatjuk a cukrot az életünkből. Első lépés: a beismerés Ha azt tapasztalja, hogy nasi nélkül el sem tudja képzelni az életét, morcos, ha nem jut hozzá az ebéd utáni csokiadagjához, akkor ön bizony függő.

A sáfrány csökkenti az édességek utáni vágyat és az inzulinrezisztencia kialakulásának kockázatát. Ezt a különleges fűszert elhízás elleni csodaszerként is számon tartják.

Fotó: RF.

leszokni az édességről