Nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek. Végleg letennéd a cigarettát? 5 dolog, amivel sikerülhet!


Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? Bizonyára nagyon sok dohányos határozta már el ezzel a szlogennel a fejében, hogy leszokik a cigarettáról. Nem kevesen viszont félnek abbahagyni a dohányzást, mert rettegnek attól, hogy meghíznak utána. Mint példánk és a statisztikai adatok többsége is mutatja, különösen a nők rettennek meg a biztos hízás gondolatától a cigarettáról való leszokást követően.

nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek hogyan lehet leszokni a dohányzásról Dima bácsi

Pedig a leszokás lehetséges súlygyarapodás nélkül is — csak egy kicsit oda kell figyelni rá. De minthogy a leszokás nem tudom abbahagyni a dohányzást ezt a kalóriamennyiséget nem égetik el, a szervezet visszanyeri régi állapotát. Ehhez a mérsékelt súlygyarapodáshoz azonban rendszerint hozzáadódnak további kilók, mert a volt dohányos rendszerint többet eszik a cigaretta elhagyása okozta hiányérzet kompenzálására.

nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek

Mi több, a szervezet megfosztása a nikotintól általában növeli az édességek iránti vágyat is. Egyes felmérések szerint a dohányosok rendszerint kalóriadúsan étkeznek, jobban növelik koleszterinszintjüket, több sót, alkoholt fogyasztanak, mint mások. Viszont általában kevesebb telítetlen zsír, rostos anyag, C- és E-vitamin valamint béta-karotin jut be a szervezetükbe.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Ez pontosan a fordítottja annak a folyamatnak, ami kívánatos lenne jó egészségi állapotuk fenntartása szempontjából. Ezért egyik fontos követelmény, hogy a volt dohányosoknak fel kell hagyniuk rossz táplálkozási szokásaikkal, káros reflexeikkel. Csökkentsük a nassolás kísértését!

nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek dohányzás ellenőrzése

Tisztítsuk meg a konyhaszekrény polcát, az íróasztal fiókját a különböző chipsektől, kekszektől, amerikai mogyorótól és más hizlaló nassolni valótól. Tegyük el a kezünk ügyéből a zsíros sajtdarabkákat, csokoládékockákat, snackeket is, ha rágyújtás helyett utánuk akarnánk nyúlni… Inkább készítsünk magunk elé felaprózott zöldséget, gyümölcsöt. Főzzünk fűszeresebben, mint eddig!

nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek

Kiváló módja annak, hogy könnyű, finom ételekkel táplálkozzunk, és ne vágyjunk a hizlaló, esetleg kevésbé ízletes fogásokból nagyobb mennyiségre. Ezért fegyverkezzünk fel sokféle fűszerrel, és ízesítsük ételeinket kedvünk szerint. Használhatunk zöldfűszereket petrezselymet, kaprot stb. Szerezzünk be nikotinpótlókat!

nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek dohányzásról való leszokás, hogyan ne zsírosodjon el

Ezek a készítmények tapaszok, rágógumik stb. Az eredmény: jobban elviseljük a cigaretta hiányát, nem rágcsálunk annyit a dohányzás helyett, így kisebb lesz a súlyfelesleg. Fotó: rf. Mozogjunk többet! Tartozzék közéjük a több testmozgás, válasszunk egy nekünk tetsző sportágat, vagy próbáljunk ki többfélét.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Egy nem tudom abbahagyni a dohányzást testedzés során több energiát fogyasztunk, nagyobb mennyiségű kalóriát éget el a szervezetünk a hízás egyik ellenszereként. Eközben endorfin hormon szabadul fel szervezetünkben, amitől szintén javul a közérzetünk.

  • Hogyan lehet leszokni a dohányzásról Kirovban
  • 45 éves leszokni a dohányzásról
  • Szédül a dohányzásról, mit kell tenni
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • A dohányzás befolyásolhatja a nem dohányzókat a passzív dohányzókat Házi orvoslatok, hogy könnyebben leszokj a dohányzásról Zabfélék A zab egy ősrégi kezelés arra, hogy leszokjunk a dohányzásról.
  • szivbaratkave.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Igyunk sok ásványvizet, teát! Egy bevált módszer: ahányszor csak rá akarnánk gyújtani, igyunk egy pohár ásványvizet vagy egy csésze teát segít feledtetni a vágyat.

1. Keressen indokokat!

Ami pedig a kávét illeti, ne igyunk belőle két 50 éve dohányzom többet naponta. Ha eddig több kávét fogyasztottunk, helyettesítsük azt zöld teával, mert annak az íze után kevésbé kívánjuk a cigarettát. Kerüljük a kalóriadús, alkoholos italokat, hiszen azok mellé — korábbi szokás alapján — még nem tudom abbahagyni a dohányzást kívánjuk a cigarettát.

Gyakrabban készítsünk magunknak salátát!

Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

A kevéssé kalóriadús zöldségek-gyümölcsök antioxidánsokat juttatnak a szervezetbe, melyekre a volt dohányosoknak nagy szükségük van. Nem magas cukortartalmú gyümölcs is mindenképp szerepeljen a reggeli és az uzsonna összeállításában, a zöldség pedig ne maradjon ki az ebédre és vacsorára tervezett menüből.

  1. szivbaratkave.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit
  2. Végleg letennéd a cigarettát? 5 dolog, amivel sikerülhet!
  3. Ne maradj le semmiről!
  4. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  5. Le akarok lépni a dohányzásról, hogyan kezdjem
  6. Vénás fájdalom a dohányzás miatt
  7. Dohányzás abbahagyása Indiából
  8. 3 ok, amiért nem szabad abbahagynod a dohányzást - Egészség | Femina

Jó ötlet a citromlével és egy kis olívaolajjal ízesített nyers zöldsaláta, így egy adag C-vitamin és antioxidáns beviteléről gondoskodunk egyidejűleg — fogyasszunk belőle uzsonnára is! Étkezzünk több részletben!

  • Végleg letennéd a cigarettát?
  • Őszintén a leszokásról. Egy cikk, amit minden dohányosnak el kell olvasnia | hu
  • Ha abbahagyja a dohányzást, a nyomás esik
  • A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.
  • Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? - Patika Magazin Online
  • A dohányzásról való leszokás célja
  • Ezt teszik a cigiző szülők gyermekükkel Az elsőt általában nem tartjuk nyilván: megtörtént és kész, nem nagy ügy.
  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

Mint fentebb már szó volt róla, el kell vetnünk azt az elképzelést, hogy rágyújtás helyett majd rágcsálni fogunk valamit, így könnyebben kibírjuk cigaretta mit tegyek. Az étkezések elaprózása segít betartani egy bizonyos táplálkozási ritmust és kontrollálni a kalóriabevitelt. Forrás: Galenus.